Visuel branding

Rådgivning om godt billeddesign til hjemmesider

1000 billeder kan sige mindre end ét ord.

Men ét enkelt billede kan også sige mere end 1000 ord.

HVILKEN HISTORIE ØNSKER DU AT FORTÆLLE?

Har du tænkt over, at din virksomheds forside er dit første møde med en ny kunde?
På 2-3 sekunder vil vores mavefornemmelse afgøre, om vi ønsker at blive hos dig, eller om vi browser videre til en af dine konkurrenter.

Historien er det vigtigste

Har du styr på, om dine billeder fortæller tydelige og relevante historier om virksomheden?
Ved du, hvad der får dine kunder til at handle med dig?
Hvordan skiller DU dig ud fra dine konkurrenter?

Hvis du er den dygtigste, så brug tydelige og stærke erhvervsbilleder, som viser, hvordan du gør det bedre. Billeder fra billedbureauer fortæller jo andres historier, mens dine egne billeder fortæller DINE unikke historier.

Genrebilleder. Erhvervsbilleder, erhvervsfoto, hjemmeside, markedsføring,

Livestraw er et sugerør, der renser urent drikkevand.

Billeder og tekst skal passe sammen.

Når dine tydelige billeder og dine skarpe tekster går hånd i hånd, bliver budskaberne stærkere. Og det betyder, at dine kunder bedre forstår, hvad det er, du hjælper dem med.
Derfor samarbejder Visuelmedie også med kommunikationsplatformen GoEdit, der har specialiseret sig i korrekturlæsning, omskrivning, tekstforfatning og oversættelse.
Vi har valgt samarbejdet, fordi GoEdit, ligesom Visuelmedie, leverer kvalitet af højtuddannet og erfaren arbejdskraft og vægter professionalisme og hurtig levering højt.

Alle medier skal spille sammen – professionelt

Hos Visuelmedie får du grundig rådgivning i, hvordan du og din virksomhed skiller sig ud fra andre i markedet, og hvordan du påvirker og skaber tillid til dine besøgende på hjemmesiden. Det gør vi ud fra en evident viden fra de såkaldte Eyetracking-undersøgelser om, hvordan billeder påvirker os mennesker og vores adfærd.

Billeder og tekst er to sider af samme sag: De skal begge formidle knivskarpe historier, som skaber tillid mellem afsender og modtager – mellem dig og dine kunder. Og stimulere dine kunder til at købe af dig.

Erhvervsbilleder, erhvervsfoto, billede, hjemmeside, markedsføring

Hvordan skiller dine billeder sig ud i markedet?